Żyła złota

Było tylko kwestią czasu, kiedy skoczek narciarski Piotr Żyła zostanie twarzą jakiejś kampanii reklamowej. Klikalność współcześnie ma podstawowe znaczenie, a profil skoczka Żyły na Facebooku bije rekordy popularności.

Reklama wciąż odczuwa głód celebrytów. A dziś, by trafić do pudelkowego obiegu wystarczy choćby puścić pawia – trzeba tylko wiedzieć kiedy i w jakim towarzystwie. Szczęśliwie trafiają się jeszcze celebryci o sympatycznym wizerunku. Swoboda i luzacki sposób bycia Żyły zwróciły uwagę rynku reklamowego. Jako pierwsza wyskoczyła po skoczka firma Aksam właściciel marki Beskidzkie. Po tą nazwą sprzedaje paluszki i inne przekąski. Istniejąca od 1993 roku firma spod Bielska-Białej postanowiła wykorzystać spontaniczność i naturalność sportowca. W tym przypadku hasło reklamowe „Cokolwiek robisz-bądź sobą, jesteśmy z Tobą” wyjątkowo dobrze współgra łącząc produkt, region i pochodzącego stamtąd skoczka. Jest to pierwsza tak duża akcja marketingowa producenta paluszków. To także pokazuje, że nawet mniejsze firmy mogą wykorzystać siłę hasła reklamowego. Trzeba tylko zrobić to profesjonalnie, a przede wszystkim znaleźć odpowiedni koncept. A potem – garbik, fajeczka…hop! I już można liczyć zyski.

Jerzy Danilewicz

Dodaj komentarz


WordPress SEO