Zmiany nazwy nieruchomości komercyjnych.

Wydawać by się mogło, że zmiany nazwy nieruchomości nie mają wielkiego znaczenia. Jednak przykłady największych firm na rynku wskazują, że przykładają one coraz więcej uwagi do marketingu swoich inwestycji.

Zmiany nazwy

Brytyjska firma SEGRO jest jednym z europejskich liderów rynku nieruchomości komercyjnych. Dotychczas większość inwestycji tej firmy w naszej części Europy używało nazwy Tulipan Park. Takie nazewnictwo nie nawiązywało ani do charakteru działalności ani nie prezentowało marki firmy. Dlatego właśnie firma ogłosiła plan zmiany nazwy swoich inwestycji w Polsce i Czechach. Zmiany nazwy mają na celu lansowanie charakteru działalności i oferty firmy. Zmiany nazwy dotyczą parków w Łodzi i w czeskiej Pradze. Park w Pradze zmieni nazwę na SEGRO Logistics Park Prague. Park w Łodzi będzie nosił nazwę SEGRO Business Park Łódź. Firma liczy, że zmiany nazwy zauważą obecni i potencjalni klienci i dzieki temu będą mogli lepiej rozpoznać oferty i działalność inwestora.

Wcześniej w podobnej konwencji nazwano SEGRO Business Park Gliwice, SEGRO Logistics Park Gdańsk oraz SEGRO Industrial Park Tychy. Powstała dzięki temu czytelna architektura nazewnictwa, zrozumiała dla klientów a z drugiej strony lansująca markę SERGO.

Zmiany nazwy są w ten sposób odwzorowaniem strategii rynkowej firmy.

Dodaj komentarz


WordPress SEO