Zmiana nazwy a nowa strategia koncernu wydawniczego.

Zmiana nazwy wydawcy. „Rzeczpospolitej” nie wydaje już Presspublica sp. z o.o. a Gremi Media sp. z o.o. Według zarządu spółki, zmiana nazwy ma charakter strategiczny i ma na celu ujednolicenie nazewnictwa spółek w ramach grupy kapitałowej Gremi.

Zmiana nazwy a nowa strategia właściciela

Prawem właściciela jest nazywać firmy zgodnie ze swoją własną strategią a na „Rzeczpospolitą” trzeba obecnie patrzeć z perspektywy nowego właściciela. Interes całej Grupy Gremi jest ważniejszy od historii firmy Presspublica. Znana marka jest tylko elementem szerokiego portfela ofertowego koncernu wydawniczego.

Zmiana nazwy odwołuje się bezpośrednio do zmiany strategii. Zmiana nazwy ma ten fakt podkreślić. Strategia spółki na dwa najbliższe lata zakłada rozwój w obszarze nowych mediów. „Rzeczpospolita” ma stać się platformą tworzenia nowoczesnych rozwiązań multimedialnych. Ujednolicenie nazewnictwa spółek Grupy Gremi to krok w realizacji perspektywicznych planów rozwoju. W portfolio Gremi znajdują się jeszcze takie marki tytułów wydawniczych jak „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Przekrój”, „Sukces”, „Uważam Rze” oraz „Bloomberg Businessweek Polska”. Grupa zarządza także portfelem kilkunastu portali internetowych. Na bazie tych marek planowane jest zbudowanie nowoczesnego koncernu multimedialnego. Zmiana nazwy jest więc tylko drobnym ruchem w ramach zmian jakie są planowane.

Zmiana nazwy firmy

Strategiczna zmiana nazwy

Dodaj komentarz


WordPress SEO