Wypiekany brand 7Days
7Days to brand wyrosły z kategorii rogalików croissant. Stopniowo rozwijał się w pokrewnych kategoriach. Brand znany jest z innowacyjnego podejścia do kreowania nowych konceptów produktów.Wypiekany brand 7DaysObecnie brand 7Days jest obecny w prawie 40 krajach. Ideą jaką stosuje brand, jest budowanie wysokiej świadomości marki, czemu ma pomagać opisowo numeryczna nazwa. Problemem dla marki jest nazwa. Z jednej strony prezentuje się ona jako producent wypieków z naturalnych składników, z drugiej strony 7Days – czyli siedem dni może sugerować długoterminową przydatność do spożycia. I nawet jeżeli idea nazwy brand’u miała za cel prezentowanie dostępności przez 7 dni w tygodniu, interpretacja nazwy może być mylna. Wypieki 7Days dostępne są w szerokim asortymencie, różnych wielkościach i różnych formach podania i opakowania. Takie podejście ma zapewnić jak najlepsze zaspokojenie potrzeb konsumentów. Jest to element dopasowania do różnych sposobów konsumpcji produktów. Firma chciała by, aby brand była dla każdego i w każdej okoliczności. Brand 7 Days ma szerokie portfolio. Poza rogalikami znajdują się w nim następujące produkty: 7DAYS Strudel – oferta dla tych, którzy w pośpiechu zaczynają dzień od przekąski. Delikatne ciasto z owocowym nadzieniem. 7DAYS Swiss Roll to inna forma wypieku brandu 7Days, także oferowana z wieloma nadzieniami. 7DAYS Bake Rolls to podwójnie pieczone, nie smażone chipsy. Cienkie, chrupkie, z sezonowymi dodatkami smakowymi. Nazwa jako brandBrand 7Days to ciekawa nazwa numeryczna. Powstała z połączenia cyfry siedem i angielskiego słowa „days”. Siedem dni to tydzień. Opisowość pozwala na łatwe zapamiętania i kojarzenie marki. Nazwa dostosowana jest do konceptu budowania wysokiej świadomości, na którym opiera się strategia budowania wizerunku jak chce osiągnąć brand. |