Wizerunek marki Cropp

Cropp to marka odzieżowa dla prawdziwych indywidualistów, którzy przez  swój strój chcą wyrazić swoje poglądy i zamanifestować niezależność. Wizerunek marki Cropp odbiega od wielu przyjętych standardów.

Wizerunek marki a jej grupa docelowa

Marka Cropp oferuje kolekcje dla młodych ludzi w wieku 13-20 lat, które wyróżnia modne i ciekawe wzornictwo. Cropp to marka miejska, która najlepiej czuje się na ulicach, w kinach, klubach i wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą pokazać, że mają styl i ciekawy sposób na siebie. Wizerunek marki ma im w tym pomagać.

Wizerunek marki Cropp

Wizerunek marki Cropp

Właściciel marki Cropp, a mianowicie LPP S.A., zarządzający również marką Reserved, tłumaczy, że angielskie nazwy marek ułatwiają ich wejście na rynek zagraniczny. Istnieje moda na zagraniczne produkty, kojarzące się z Londynem, Paryżem czy Mediolanem, a nie zawsze z Łodzią czy Warszawą. Wizerunek marki bardzo zależy od kraju pochodzenia.

W sklepach Cropp Town można znaleźć wszystko co jest aktualnie na „topie” w szeroko pojętej kulturze młodzieżowej: ubrania, bieliznę, obuwie i deskorolki. Sklep posiada własna stronę internetową, na której są zamieszczane wszelkie aktualności związane z muzyka, sportem i moda młodzieżową.

Wizerunek marki a możliwe wyjaśnienia nazwy

Co może oznaczać nazwa cropp? Jak wizerunek marki jest powiązany ze znaczeniem nazwy? Określenie „crop” w języku angielskim znaczy między innymi krótka fryzura (jeżyk) a nieformalnie: grupa, ekipa, zespół. Takie znaczenie nazwy pasuje bardzo dobrze do wizerunku, jaki firma sobie buduje. Dodanie drugiej litery „p” kreuje „markowość nazwy” – wizerunek marki staje się bardziej otwarty.

Dodaj komentarz


WordPress SEO