Together reach more

„Together reach more” to slogan korporacyjny koncernu COGNOR. Slogan to krótki komunikat, który prezentuję misję, kulturę firmy oraz oddaje charakter sposobu jej działania na rynku. Slogan jest jednym z podstawowych narzędzi kreowania wizerunku. Zastosowanie sloganu ma na celu trwałe związanie określonego zestawu wartości z marką firmy.

COGNOR jest firma działająca międzynarodowo. Marka prowadzi działalność poprzez swoje spółki w 9 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Międzynarodowość oraz uznanie języka angielskiego za język komunikacji korporacyjnej, było podstawą decyzji o projekcie sloganu w tym języku. Slogan nie jest tłumaczony na żaden inny język. Taki wymóg stawiał przez ANAGRAM Naming zadanie opracowanie bardzo prostego sloganu, zrozumiałego dla znających angielski nawet w stopniu bardzo podstawowym.

Nazwa firmy wywodzi się od łacińskiego słowa „cogn”, co znaczy „wiedza”. Idea wykorzystania wiedzy jest podstawą budowania marki firmy. Wiedzy wszystkich pracowników, współpracujących w jednym, jasno określonym w strategii celu. Wspólnie, przy kooperacji można osiągnąć więcej. Ta idea jest podstawą misji i wizji przedsiębiorstwa. Slogan korporacyjny zawiera to przesłanie.

Czym jest slogan firmowy?

Slogan to motto, dewiza, ogólna obietnica, filozofia działania przedsiębiorstwa. Slogan firmowy jest elementem identyfikacji werbalnej, wpływającymi na budowę wizerunku firmy. Dobrze zaprojektowany slogan korporacyjny podkreśla indywidualność marki. Slogan firmowy cechuje niezmienność w długim okresie czasu, co go odróznia od hasła reklamowego. Odpowiednio dobrany slogan, poparty działaniami firm,  zawsze stanowi skuteczne narzędzia wspierania przewagi konkurencyjnej.

Slogan firmowy często stosowany jest w komunikacji wizualnej jako uzupełnienie logo firmowy. Prezentacja sloganu polega wtedy na indywidualnym projekcie graficznym i zestawieniu go z logo firmy. Slogan staje się wtedy wzorcowym elementem Corporate Identity firmy.

Dodaj komentarz


WordPress SEO