SISTENA nowa marka i nazwa produktu

Nazwa produktu na rynku konkurencyjnym ma coraz większe znaczenie. Jak zaprojektować unikalną i bezpieczną nazwę?

SISTENA to nowa nazwa produktu dla linii designerskiego osprzętu elektrycznego. Marką tą znakowane są dekoracyjne gniazdka i naścienne kontakty elektryczne. Klient może znaleźć kolory i materiały, które najlepiej opisują charakter wnętrza. Można wybierać  spośród takich materiałów jak metal, drewno, a nawet i skóra. Szeroki asortyment umożliwia dopasowanie rozwiązania do każdego stylu i wnętrza. Nazwa produktu opisuje szeroką część oferty firmy.

Szczególne znaczenie w projekcie nowej nazwy produktu, miało zaprezentowanie modułowości i systemowości rozwiązania. Stąd w nazwie pojawia się morfem „sis”, nawiązujący do słowa „system”. Nazwa produktu oddaje w ten sposób modułowość i wielofunkcyjność rozwiązania.  Nazwa produktu nawiązuje do jego wyrózniających cech.

Jak powstaje nowa nazwa produktu?

Nowa nazwa produktu jest neologizmem, zupełnie nowym słowem. Trzysylabowa budowa słowa nadaje nazwie melodyjności i lekkości. Sugeruje kreatywność i innowacyjność. SISTENA jest prawnie chronionym znakiem towarowym.

Ochrona nowej nazwy produktu była konieczna, bo marka z założenia miała mieć charakter unikatowy.

Projekt nowej nazwy produktu poparty był analizą konkurentów. Łącznie z projektem nowej nazwy realizowany był projekt pozycjonowania marki. Ze względu na charakter produktu, marka posługuje się tylko logotypem. Nowa nazwa produktu od kilku lat wspiera działania marketingowe i handlowe przedsiębiorstwa. Naming stał się bardzo istotnym elementem budowania siły, pozycji i wartości marki. Nazwa produktu jest podstawą efektywnego marketingu.

WordPress SEO