Royal Collection – szerokie portfolio ofertowe

Royal Collection to marka sieci sklepów odzieżą, która powstała w 1992 roku. Strategia sklepów Royal Collection zakłada lokalizację punktów w największych centrach handlowych. Drugim elementem strategii są multibrandowe oraz monobrandowe sklepy prerezentujące marki i firmy: Mexx, Calvin Klein Jeans, Fraternity, Snake Milano, Jopp, Marlboro Classic, Lerros, Pal Zileri, Oscar Jacobson, Marco O’Polo i Campione, Miss Sixty, M Missoni.  To bardzo szerokie portfolio ofertowe.

Royal Collection – szerokie portfolio ofertowe

Trzecim kluczowym elementem strategii jest budowanie i zarządzanie portfolio marek własnych: RC Weekend, RC Business, Philip Louis i E&Ex. Akronim RC odnosi się do nazwy marki Royal Collection i tworzy szerokie portfolio ofertowe marek. Royal Collection zbudował sobie renomę organizacji posiadającej wysokie kompetencje wprowadza na polski rynek marek producentów. To unikalna cecha organizacji. Szerokie portoflio ofertowe wymaga unikalnych kompetencji aby nim efektywnie zarządzać.

Royal Collection - szerokie portfolio ofertowe

Royal Collection – szerokie portfolio ofertowe

Sieć salonów a szerokie portfolio ofertowe

Sieć salonów Royal Collection jest wysoko pozycjonowana w rankingu najcenniejszych polskich marek organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Marka Royal Collection zaklasyfikowana została do kategorii marek Handel i Usługi.

Nazwa Royal Collection jest zapożyczeniem z języka angielskiego. Pojęcia tego używa się w odróżnieniu od słownictwa rodzimego, stosowanego jako podstawowe w nazewnictwie firm i produktów. Zapożyczenia to wszystkie obce w strukturze danego języka wyrazy, zwroty, typy derywatów, formy fleksyjne, konstrukcje składniowe, związki frazeologiczne. W nazewnictwie najczęściej są to wyrazy i zwroty przeniesione z innego języka w niezmienionej postaci graficznej i fonetycznej.  Nazwa Royal Collection wskazuje na szerokie portfolio ofertowe i odnosi się do pokazania pozycjonowania marki.

Dodaj komentarz


WordPress SEO