Kolekcjonerskie auta pod nazwą SIKU

Wśród marek modeli samochodów: Matchbox, Hot Wheels,  Tomica,  Majorette działa firma Sieper Lüdenscheid. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że jedna z marek niemieckiej firmy jest niefortunnie nazwana SIKU. Pod tą marką nabyć można, także w Polsce,  gamę pojazdów i innych podobnych zabawek. Super Series 1:55 to odlewy pojazdów, które są podstawowym produktem firmy i główną atrakcją dla kolekcjonerów.
Być może jakość produktów i ich popularność, będzie miała podobny efekt jak ma się to z marką OSRAM. Przestaliśmy już zwracać uwagę na rodem z toalet wydźwięk nazwy w języku polskim.

Przykład pokazuje, jak istotne jest projektowanie nazw z pełną procedura testów i analiz. Fakt, że nazwa jest łatwa do zapamiętania, nie zawsze jest kluczem do sukcesu Trzeba sprawdzić znaczenie nazwy w językach krajów, w których ma być stosowana.  Nowa nazwa firmy to podstawa budowania sukcesu rynkowego. Nazwa ze złymi skojarzeniami może prowadzić do utrudnień w marketingu produktów.

Projektowanie nazw to poza kreatywnością proces testów i analiz. W projekcie nazwy nie płaci się za słowo, tylko za bezpieczeństwo stosowania nazwy. Nazwa powinna mieć gwarantowana domenę internetową, możliwość zarejestrowania jako znak towarowy, zarejestrowania w sadach gospodarczych, nie naruszać przepisów dotyczących nazywania produktów, nie naruszać praw autorskich oraz nie być podobna do nazw innych producentów i produktów. Nazwa musi być bezpieczna. nazwa musi pozwlać firmie na jej ochronę. Szanse na to bez pełnej analizy nazwy są bardzo małe, a koszty w wypadku problemów wielokrotnie przewyższają koszty projektu.

WordPress SEO