NAVIA – marka nanotechnologii
Marka Navia powstała aby zaspokoić potrzeby tych, którzy kładą szczególny nacisk na bezpieczeństwo, zdrowie i higienę. Produkty oznaczone nazwą NAVIA zawierają aktywne nano srebro. Składnik ten hamuje wzrost i rozwój bakterii. Naukowo taki proces określa się mianem właściwości biostatycznych. Dzięki preparatom z nano srebrem oferowanym pod marką NAVIA można ograniczyć szkodliwe skutki działania bakterii na nasz organizm. To bakterie są bardzo częstym źródłem zakażeń, infekcji i przewlekłych chorób. To bakterie powodują przykry zapach potu. Bakterie odpowiadają także za psującą się żywność. NAVIA to krzemionka z nano cząsteczkami srebra o działaniu antybakteryjnym i biostatycznym. Nazwa produktu – uwarunkowania projektoweIdeą projektu nazwy produktu NAVIA było stworzenie neologizmu, słowa abstrakcyjnego a więc bardzo nowoczesnego w swoim wyrazie. Nazwa produktu miała być bardzo krótka. W nazewnictwie jest to coraz trudniej znaleźć słowa z możliwą ochroną prawną jako słowny znak towarowy. Jeszcze trudniej, gdy nazwa ma mieć międzynarodową domenę internetową. A już prawie niemożliwe jest opracowanie słowa, które spełnia poprzednie warunki i składa się jedynie z pięciu liter. Nazwa produktu NAVIA powstała w procesie projektowym trwającym kilka tygodni. Praca nad tak trudnymi założeniami składała się z kilku tur projektowych i wielostopniowego procesu weryfikacji. Kreacja nazwy produktu i jej wybór jest decyzją kluczową dla sposobu komunikowania marki. Nazwa produktu musi byś przetestowana w różnych aspektach i dobrze przygotowana do stosowania w działaniach marketingowych i promocyjnych. |