Naming marki Mlekovita

Nazwa Mlekovita to połączenie słów mleko i vitamina ( z języka angielskiego i łaciny). Naming marek często wykorzystuje takie podejście do kreacji nazw.

Naming marki a jej historia

Mlekovita to spółdzielnia mleczarska w Wysokiem Mazowieckiem. Początkowo zajmowała się produkcja serów i masła, później śmietany i innych przetworów z mleka.

Nazwa Mlekovita i nowe logo firmy zostały wprowadzone w 1992 roku. Aktualnie Mlekovita ma około 6 tysięcy dostawców mleka. Kilkunastu z największych dostawców, dostarcza do firmy ponad 1 mln mleka rocznie.

Marka Mlekovita to obecnie grupa kapitałowa, która zrzesza zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich. Dziś Mlekovita to drugi, po Mlekpolu, producent wyrobów nabiałowych w Polsce. Około 35% produkcji marki wysyłane jest za granicę. Pozwala na to uniwersalny naming. Nazwy międzynarodowe muszą być łatwe do wymówienia. Nazwa firmy została zaprojektowana tak że nie zawiera żadnych polskich znaków diakrytycznych.

Naming marki Mlekovita

Naming marki Mlekovita

W szerokim asortymencie Mlekovity znajdują się miedzy innymi: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery wędzone, sery twarogowe, sery topione, sery sałatkowo-kanapkowe, serki ziarniste naturalne i z dodatkami, mleka świeże i UHT, śmietany i śmietanki, twarożki smakowe, masło klarowane, masła i miksy maślane, mleka w proszku, serwatka. Naming pokrywa kompletną ofertę firmy.

Naming Mlekovita to połączenie słów mleko i vitamina ( z języka angielskiego i łaciny).

Naming a działalność społeczna marki

Mlekovita uczestniczy w wielu akcjach społecznych typu: Światowy Dzień Mleka w Polsce oraz ‘Szklanka mleka w szkole’ i „Mleko z klasą’. Koncept akcji odnosi się do naming u – prezentującego podejście do zdrowia i zdrowego odżywania.

Dodaj komentarz


WordPress SEO