Najlepszy slogan reklamowy na świecie?
Dobry slogan reklamowy jest nie tylko uzupełnieniem nazwy. To odrębny komunikat przekazujący informację o wartościach firmy lub marki. Slogan reklamowy jest to zwięzłe zdanie, znajdujące się pod lub obok znaku towarowego, które niesie przesłanie marki i jest zorientowane na silnie oddziaływanie na grupę docelowąJaki powinien być najlepszy na świecie slogan reklamowy?Slogan reklamowy określany jest także jako : end lines, endlines or straplines (w Wielkiej Brytanii), tags, tag lines or taglines (w Stanach Zjednoczonych), claims (w Niemczech), baselines (w Belgii), signatures (we Francji) i pay-offs or payoffs (we Włoszech i Holandii). Slogan reklamowy powinien być perswazyjnym komunikatem o zaletach produktu/usługi, zasługującym na regularną i stałą reklamę. Jest godny zapamiętania przez odbiorców, którzy dzięki jego charakterystycznej budowie mogą go sobie łatwo przyswoić i zapamiętać. Jako przekaz podkreślający walory produktu slogan wymaga ciągłego powtarzania w mediach tak, aby mógł zagościć w świadomości klientów. Jego celowe umieszczenie w połączeniu z logo firmy powoduje, że nazwa przedsiębiorstwa (marki) zapisuje się trwale w umysłach klientów. Slogan reklamowy kształtuje wizerunek marki. Który jest najlepszy? Który slogan reklamowy jest najlepszy na świecie?Adidas – Impossible is Nothing Allstate – You’re in good hands. AT&T Corporation – Reach out and touch someone. Avis – We’re No. 2. We Try Harder. Cadbury – A glass and a half in every half pond. California Milk Processor Board – Got Milk? Carlsberg (lager) – Probably the best lager in the Word. Coca-Cola – It’s the real thing. Crest toothpaste – Look, Ma! No cavities! Cresta – Its frothy Man. De Beers – A diamond is forever. Disneyland – The happiest place on earth. FedEx – When it absolutely, positively has to be there overnight. Ford – Built for the road ahead. General Electric – We bring good things to life. Gillette – The best a man can Get. Guinnless – Guinness is good for you. Heineken – Refreshes the parts other beers cannot Reach. Heinz Baked Beans – Beanz meanz Heinz John Deere Tractor – Nothing runs like a Deere. Kellogg’s Frosted Flakes – They’re grrreat! Kodak – Share moments. Share life. KFC – Finger-lickin’ good! L’Oreal – Because you’re worth it. Macy’s – Way to shop. Maxwell House coffee – Good to the last drop. M&M’s – Melts in your mouth, not in your hands. McDonald’s – List of McDonald’s ad programs. New York State – I [heart] New York. Nike – Just do it. Nokia – Connecting pe ople. Pepsi – The choice of a new generation. Persil – Persil washes whiter. Raid – Kills bugs dead Samsung – Everyone’s invited Skittles – Taste the rainbow Sony – like.no.other, make.believe Tesco – Every little helps. Timex watch – Takes a licking and keeps on ticking. T-Mobile – Stick Together. United Airlines – Fly the friendly skies. Verizon – Rule the Air Wal-Mart – Always Low Prices; Save money. Live better. Xbox 360 – Life’s short, play more. Jaki slogan reklamowy jest najlepszy dla markiSlogan reklamowy nie może być zwykłym banałem czy oklepanym frazesem. Slogan reklamowy powinien powodować negatywnych reakcji i sarkastycznej krytyki, ani być w jakikolwiek sposób pretensjonalny. Mimo swej skrótowości dobry slogan reklamowy zawiera znaczenie i informuje o czymś konkretnym. Nie sprawia również odbiorcy trudności w przyswojeniu oraz nie może być używany przez inną firmę w tym samym czasie. Te wszystkie właściwości wpływają na łatwość w jego zapamiętywaniu. Slogan reklamowy może być chroniony prawnie jako słowny znak towarowy. Inne artykuły na temat „slogan reklamowy”Slogany reklamowe – slogany korporacyjne. Jak kreować perswazyjny slogan reklamowy? Wypadki nazewnicze – zły slogan reklamowy Slogan reklamowy a slogan firmowy.
|