Nad kreatywne nazwy

Kreatywne nazwy to marzenie każdego brand managera. W pogoni za wyróżnieniem można niestety trochę się zagalopować. Przykładem mogą być dość niecodzienne pomysły na nazwy produktów.

Jedna z firm opracowała nazwy promujące jeden ze swoich produktów za pomocą takich haseł jak: Środek owocodeliczny, Ultraowocowy sok porażający kubki, Owocowy środek rażenia czy Owocowy inaczej. Niewątpliwie marce udało się wyróżnić na tle branży, pomimo pozostania w temacie owoców. Prawdopodobnie nawet niektóre kreatywne nazwy produktów zwróciły uwagę grupy docelowej. Jednak niektóre skojarzenia, są mocno nietrafione. Niektóre kreatywne inaczej wyrażenia, szybko się dewaluują i stają się tematem kpin.

Tak nad kreatywne nazwy jak Wódeczka Babuni, Wino Babuni pokazują, że bardziej chodzi o populizm niż o indywidualność. To drugi koniec kreatywności. Aby tego było mało pojawiły się kreatywne nazwy produktów mające tak niewiele wspólnego z babunią jak Frytki Babuni czy Ketchup Babuni, Słoik Babuni czy Smarowidło Babuni. Ta ostatnia to kreatywna nazwa jednego z zakładów mięsnych.

Dodaj komentarz


WordPress SEO