Marka z segmentu premium

Hugo Boss – niemiecki producent ekskluzywnych perfum i odzieży. Ta marka z segmentu Premium ma swoją siedzibę w Metzingen, pod Stuttgartem.

Marka z segmentu premium – historia

Firma została założona w 1923 roku przez Hugo Bossa. Oferta Hugo Bosa zawiera kilka linii skierowanych do różnych odbiorców. Najstarsza Boss Black Menswear, istnieje na rynku od wczesnych lat 70. W 2000 roku istnieje jej żeńska sub marka z segmentu premium.

Marka z segmentu premium

Marka z segmentu premium

Marka z segmentu premium nosi imię po założycielu firmy

Nazwa jest również najprostszym samodzielnym komunikatem lub częścią jakiegoś komunikatu promocyjnego lub reklamowego. Podobnie jak imię towarzyszy człowiekowi od urodzenia aż do śmierci, tak i nazwa jest nieodłącznie związana z produktem od momentu objawienia jej otoczeniu. Niezwykle rzadko można pomyśleć o danej firmie, poprosić o jakiś produkt w sklepie lub pochwalić się przed znajomymi nowym nabytkiem, nie używając nazwy. Nazwa jest więc nieodłącznym elementem wizerunku marki. Jest jej wizytówką. Marka z segmentu premium winna mieć unikalną nazwę.

Jakość a marka z segmentu premium

Boss Selection to kolekcja najwyżej sklasyfikowana pod względem wysokiej klasy krawiectwem. Boss Black to linia i marka z segmentu premium przeznaczona dla klientów o potrzebach posiadania ubrań uniwersalnych, nadających się na oficjalne okazje jak i na co dzień. Boss Orange to dość luźna forma ubrań. Na rynku funkcjonuje również linia Boss Green dla graczy w golfa. Boss Kids to seria dla dzieci i Hugo przeznaczone dla mniej zasobnych klientów. Marka z segmentu premium ma swoją ofertę dla najmłodszych.

 

 

Dodaj komentarz


WordPress SEO