Marka produktowa Bella

Historia Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych z Torunia sięga 1951 roku. Wtedy na zamówienie Ministerstwa Obrony Narodowej rozpoczęto realizację zamówienia na potrzeby wojska i górnictwa. Sprawność i rzetelność firmy owocowała w dalsze zamówienia. Zakład w 1956 rozszerzył produkcję kierowaną do konsumentów. Tak pojawiła się w ofercie marka produktowa jako oznaczenie podpasek higienicznych.

Znana marka produktowa Bella

Początkowo podpaski oznaczano jako marka produktowa Donna, a w latach 80 XX wieku zmieniono nazwę na Bella Donna.

Bella Donna to w języku włoskim piękna kobieta.

Marka produktowa Bella używa nazwy będącej zapożyczeniem z języka włoskiego. Zapożyczenie językowe to przechodzenie pewnych wyrażeń z jednego języka do drugiego. Pojęcia tego używa się w odróżnieniu od słownictwa rodzimego. Zapożyczenia to wszystkie obce w strukturze danego języka wyrazy, formy fleksyjne, konstrukcje składniowe, związki frazeologiczne.

Marka produktowa Bella

Marka produktowa Bella

Marka produktowa w portfolio firmy TZMO

Bella to marka produktowa oznaczająca wyroby higieniczne przeznaczone dla dziewcząt i kobiet. Pod tą marką można znaleźć szeroka gamę produktów: podpaski, wkładki higieniczne, tampony, kosmetyki do higieny intymnej.

Bella cieszy się uznaniem wśród kobiet, przede wszystkim dzięki wysokiej jakości produktom. To dzięki dbałości o klienta, respektując jego potrzeby, zmieniający się styl życia oraz przez wdrażanie nowoczesnych technologii marka produktowa Bella osiągnęła ogromny sukces nie tylko na polskim rynku, ale także na rynkach Środkowo-Wschodniej Europy.

Marka produktowa Bella należy do GRUPA TZMO, w skład której wchodzi 49 firm: 19 spółek produkcyjnych w Polsce i m.in. W Rosji, na Ukrainie i w Indiach oraz 25 spółek handlowych w 14 krajach Europy.

Dodaj komentarz


WordPress SEO