Marka obuwia – Gino Rossi

Firma Gino Rossi została powołana w 1992 roku. Udziałowcami spółki zostało sześciu przedsiębiorców z Polski i z Włoch. Nazwisko jednego z nich, Gino Rossi, przyjęto jako nazwę i markę nowej firmy. Tak powstała znana na naszym rynku marka obuwia.

Prawie włoska marka obuwia

Oferta firmy obejmowała początkowo obuwie męskie. Markę z czasem rozszerzono na obuwie damskie. Stopniowo wprowadzono inne produkty skórzane, takie jak: teczki, torebki damskie, portfele, paski. Z czasem ofertę uzupełniono o skarpety i kosmetyki do obuwia. Marka obuwia rozszerzyła swój wizerunek.

Marka obuwia Gino Rossi

Marka obuwia Gino Rossi

Marka obuwia

Gino Rossi to marka kojarzona głównie z obuwiem. Firma działa przez sieć salonów firmowych. Specjalnością firmy jest obuwia ze średniej i wyższej półki dla klientów oczekujących jakości i modnego wzornictwa. Gino Rossi to marka obuwia i nowoczesnej elegancji. Włoski wizerunek, pozwala na poszukiwania unikalnych rozwiązań wzorniczych.

Firma jest producentem. Pozwala to elastyczne dostosowywanie się do gustów i oczekiwań klientów. Pomimo niezbyt wielkiej skali działania, marka obuwia jest bardzo dobrze rozpoznawana i posiada grono lojalnych klientów.

 

Dodaj komentarz


WordPress SEO