Marka margaryny – Delma

Marka margaryny Delma powstała w lipcu 1996. Właścicielem marki jest koncern Unilever, który nabył prawa autorskie do postaci Delmika – maskotki stosowanej w marketingu i promocjach marki.

Marka margaryny – Delma

Na polski rynek marka margaryny weszła we wrześniu 1996 roku. Początkowo znana była wyłącznie z margaryny Delma. Sukces rynkowy zachęcił właścicieli do inwestycji w markę i rozszerzenie portfolio ofertowego. W 2000 roku marka Delma została rozszerzona o Delmę Extra o tradycyjnym maślanym smaku dla bardziej wymagających klientów. Delma Do Kanapek to wersja marki skierowana klientów szukających produktów ekonomicznych.

Marka margaryny - Delma

Marka margaryny – Delma

Obecnie marka margaryny Delma stała się międzynarodowa. Koncern Unilever oferuje markę margaryny poza  Polską w Czechach, Rumunii, na Węgrzech, na Łotwie, Litwie i Estonii. Jest możliwe dzięki uniwersalnej i łatwo wymawianej nazwie w innych językach.

Marka margaryny a kampanie społeczne

Zarządzający marką bardzo dbają o popularny i wyrazisty wizerunek marki. Poza działaniami związanymi z promocją handlową produktów, marka margaryny Delma kojarzona jest z Akcją Humanitarną „Pajacyk”. Właściciel marki w ramach tej akcji ufundował ponad dwieście tysięcy posiłków dla dzieci.

W ramach promocji o nazwie „Koloniada” firma sponsorowała 900 dzieciom dwutygodniowy pobyt na koloniach w górach i nad morzem. Takie działania budują bardzo pozytywny wizerunek społeczny marki margaryny i firmy będącej właścicielem marki.

Dodaj komentarz


WordPress SEO