Marka dziecięca Hello Kitty

Hello Kitty to japońska marka dziecięca. Postać Hello Kitty została wymyślona w japońskiej firmie Sanrio. Ta japońska marka działa od 1974 roku.

Popularna marka dziecięca

Hello Kitty jest bohaterką filmów animowanych i gier komputerowych, ale przede wszystkim umieszcza się ją na wszelkiego rodzaju gadżetach. Historia marki mówi, że rysunek Hello Kitty pierwszy raz pojawił się na małej, plastikowej portmonetce.
Ta japońska marka dziecięca jest nadzwyczaj popularna w Azji, szczególnie w Japonii i Korei. W Korei popularność postaci skierowała producentów do zbudowania auta z jej wizerunkiem.

Japońska marka dziecięca Hello Kitty

Japońska marka dziecięca Hello Kitty

Japońska marka dziecięca Hello Kitty to cały szereg postaci.

Powstała rodzina, która rozszerza portfolio ofertowe firmy Sanrio:
– Mimi – bliźniaczka Hello Kitty, z żółtą kokardkę na prawym uchu
– Mama – miła, doskonała kucharka, której hitem jest szarlotka.
– Tata – dowcipniś z fajką
– Dziadek – bardzo mądry i uzdolniony plastycznie Anthony Whit
– Babcia – Margaret White dokarmiająca wnuczki budyniem.
– Dear Daniel – sympatia Hello Kitty z Afryki

Kitty to pieszczotliwe określenie kota. Cały model wizerunkowy opiera się na angielskojęzycznym nazewnictwie. Dzięki temu ta marka dziecięca może być rozszerzana na kraje całego świata. Japońska marka corocznie zmienia portfolio gadżetów aby umożliwić wielbicielom i wielbicielkom poszerzanie kolekcji.

Nazwa jaką przyjęła japońska marka dziecięca to imię. Określenie Hello wzbudziło jednak wiele kontrowersji. Trudno jest powiedzieć, czy wpłynęło to negatywnie na sprzedaż marki, czy wręcz japońska marka zyskuje na porównaniu do idei satanistycznych.

Dodaj komentarz


WordPress SEO