L’ESPRIT DECORATION nazwa nowego produktu

L’ESPRIT DECORATION to nazwa produktu i marka ekskluzywnej linii paneli podłogowych. Nazwa produktu została opracowana na zlecenie firmy BARLINEK. L’ESPRIT DECORATION to kolekcja w skład której wchodzą podłogi ze szlachetnego polskiego drewna oraz z gatunków egzotycznych. Producentem tych unikalnych wzorniczo i materiałowo podłóg jest Grupa Barlinek.  Dystrybucja drewnianych posadzek odbywa się wyłącznie przez wyselekcjonowane salony wzornicze, w dużych aglomeracjach miejskich i w ścisłej współpracy z architektami i projektantami wnętrz.

Nazwa produktu L’ESPRIT DECORATION ma wskazywać na unikalność oferty i jej ekskluzywność. Francuskie brzmienie nazwy produktu i nawiązanie to tradycji międzynarodowego wzornictwa i sztuki dekoratorskiej podnosi prestiż marki.

Nazwa produktu lub usługi jest kluczowa dla sposobu  komunikowania marki. Nazwa produktu powinna być przeanalizowana w różnych aspektach i przstosowana do stosowania w działaniach marketingowych i promocyjnych.

Jakie cechy posiada dobra nazwa produktu?

Zła nazwa produktu sukcesowi szkodzi, ogranicza markę, a w porównaniu z konkurentami wypada blado i niekonkurencyjnie. Wszystkie zaprojektowane nazwy produktów i usług mają gwarantowane domeny internetowe, sprawdzamy ich znaczenie w innych językach. Jednym z składowych oferty może być badanie, jak konkurenci chronią prawnie swoje marki na określonych rynkach i w określonych branżach. Dla uzyskania dodatkowych gwarancji możliwe jest przeprowadzenie badań rynkowych lub badań konsumenckich.

Nowa nazwa produktu

Wybór nazwy produktu lub usługi jest decyzją strategiczną. Tylko bezpieczną i skuteczna nazwa produktu pozwala zbudować silną markę. Aby to było możliwe nazwa produktu musi spełniać dwa podstawowe kryteria – kreatywnie wyróżniać i gwarantować bezpieczeństwo.

Pozycjonowanie a nazwa produktu

Pozycjonowanie aby było skuteczne wymaga współgrania nazwy produktu i hasła reklamowego. W wielu wypadkach realizujemy projekty integrujące te dwa elementy komunikacji werbalnej. Nazwa produktu kierowana do wybranej grupy docelowej i umiejętnie pozycjonowana szybciej daje się wprowadzić na rynek.

Zasady projektowania a nazwa produktu

Nazwy produktu, musi być łatwa do zapamiętania, bezpieczna w różnych aspektach ich stosowania oraz są efektywnym narzędziem współtworzącą silną markę. Odpowiednia nazwa produktu lub usługi pozwala marce szybko wyróżnić się na rynku i pozytywnie wyróżnić się od konkurentów.

Dodaj komentarz


WordPress SEO