Która marka jest najbardziej „cool”?

Otóż nie jest to marka Apple! Największy koncern świata już drugi raz z rzędu przegrywa w brytyjskim rankingu. iMarka została po raz kolejny pokonana przez markę brytyjską. Zwycięzcą jest marka Aston Martin – brytyjski producent luksusowo-sportowych samochodów, firma z siedzibą w Gaydon, w hrabstwie Warwickshire.

W okresie od 1994 do 2007 roku Aston Martin był częścią Premier Automotive Group, której właścicielem był Ford Motor Company. 12 marca 2007 został sprzedany spółce w skład której wchodzą inwestorzy prywatni oraz kuwejcka spółki Investment Dar i Adeem Investment. Ford zachował 15% udziałów.

Nazwa marki składa się z dwóch słów. Pierwsze pochodzi od wyścigu Aston Clinton Hill Climb, drugie od nazwiska jednego z założycieli, Lionela Martina.

Oprócz luksusowego wykończenia auta, dostosowanego do gustów wymagających klientów, super osiągów i unikalnego wzornictwa marka Aston Martin w celu wyróżnienia się na rynku wykorzystuje najwyższej klasy urządzenia audio. Od roku 10 lat Aston Martin współpracuje z innym niszowym producentem – jest nim Linn Products. To przykład co-brandingu. Marka ta wykorzystała przy projektowaniu nagłośnienia super auta doświadczenia z niestandardowych realizacji. Do jej sukcesów można zaliczyć nagłośnienie na lotnisku Heathrow w Londynie oraz liniowców Queen Mary i Queen Elisabeth II. Korzystając z tego know-how zaprojektowano dla Aston Martina jeden z najdoskonalszych systemów nagłośnienia dla samochodu. To nagłośnienie to marka sama w sobie. Warto zaznaczyć, że produkty obu marek są składane ręcznie i produkowane wyłącznie na zamówienie. Nic dziwnego, że marka Aston Martin to najbardziej CoolBrand na świecie.

Dodaj komentarz


WordPress SEO