Kosmetyki od /do PUPA

PUPA to nazwa włoskiego producenta kosmetyków. Takie nazwanie marki w Polsce może wywoływać uśmiech. No chyba, że kosmetyki te są do pielęgnacji pupy. Gorzej, jeżeli pojawi się inne skojarzenie. Włosi i tak mieli wiele szczęścia, bo nazwa PUPA jest całkiem sympatycznym określeniem dziecięcego tyłeczka.

Jeżeli firma kiedyś nie zbadała znaczenia słowa w jakimś języku lub slangu, czeka ją sporo pracy aby taką markę na rynek wprowadzić. Jeszcze więcej pracy i kłopotów może przysporzyć firmie i marce czarny PR prowadzony przez konkurentów. Ośmieszenie firmy ze względu na jej nazwę, która ma niepożądane dla produktu skojarzenia, nie jest trudne. No bo jak klienta marki ma powiedzieć: używam kosmetyków od PUPY?

Nazwa marki ma podstawowe znaczenie dla istnienia i marketowania oferty. Nazwą, jako komunikatem werbalnym, firma się bardzo często komunikuje. W przypadku produktów dla kobiet, nazwa ma jeszcze większe znaczenie. Chodzi tu o sposób percepcji kobiet, które uważniej niż panowie czytają. nazwa PUPA nie jest pod względem znaczenia bezpieczna.

WordPress SEO