Koral – polska marka lodów
Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów KORAL jest własnością braci Józefa i Mariana Koral. Nazwa firmy pochodzi od nazwiska. Znaczenie słowa nawiązuje do wielobarwnych i fantazyjnych w kształtach morskich korali, co od początku buduje bardzo unikalny wizerunek firmy lodziarskiej. Nie było to założeniem właścicieli, ale stało się unikalnym wyróżnikiem marki. Koral to silna polska marka.Polska marka lodówFirma rozpoczęła swoją działalność w 1979 roku w Nowym Sączu. Z małego i lokalnego zakładu rzemieślniczego wytwarzającego lody cukiernicze, firma przeszła metamorfozę w jednego z największych producentów lodów w kraju. Powstała silna polska marka lodów Polska marka i jej rynkowa ofertaOferta marki Koral to obecnie ponad 50 asortymentów lodów, każdy w kilku smakach. Koral kontroluje około 20 proc. polskiego rynku lodów. Jest to efektem rozsądnej polityki cenowej oraz dopasowania oferty do gustów polskich konsumentów. Nazwa firmy jest przykładem nazwy znaczącej, łatwej do zaakceptowania przez przeciętnego konsumenta. Polska marka dopasowała się do upodobań konsumentów nie tylko przez ofertę ale i nazewnictwo. Koral to marka doskonale dopasowana do polskich realiów rynkowych, oczekiwań klientów i zasobności portfela przeciętnego Polaka. To cechy które powinna mieć każda polska marka. |