Koral – polska marka lodów

Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów KORAL jest własnością braci Józefa i Mariana Koral. Nazwa firmy pochodzi od nazwiska. Znaczenie słowa nawiązuje do wielobarwnych i fantazyjnych w kształtach morskich korali, co od początku buduje bardzo unikalny wizerunek firmy lodziarskiej. Nie było to założeniem właścicieli, ale stało się unikalnym wyróżnikiem marki. Koral to silna polska marka.

Polska marka lodów

Firma rozpoczęła swoją działalność w 1979 roku w Nowym Sączu. Z małego i lokalnego zakładu rzemieślniczego wytwarzającego lody cukiernicze, firma przeszła metamorfozę w jednego z największych producentów lodów w kraju. Powstała silna polska marka lodów

Polska marka i jej rynkowa oferta

Oferta marki Koral to obecnie ponad 50 asortymentów lodów, każdy w kilku smakach. Koral kontroluje około 20 proc. polskiego rynku lodów. Jest to efektem rozsądnej polityki cenowej oraz dopasowania oferty do gustów polskich konsumentów.

Polska marka Koral

Polska marka Koral

Nazwa firmy jest przykładem nazwy znaczącej, łatwej do zaakceptowania przez przeciętnego konsumenta. Polska marka dopasowała się do upodobań konsumentów nie tylko przez ofertę ale i nazewnictwo.

Koral to marka doskonale dopasowana do polskich realiów rynkowych, oczekiwań klientów i zasobności portfela przeciętnego Polaka. To cechy które powinna mieć każda polska marka.

Dodaj komentarz


WordPress SEO