Hasło reklamowe elementem walki konkurencyjnej.
Hasło reklamowe a marketing ofert.Jak może wyglądać hasło reklamowe?Nazwa Triada pochodzi od liczby trzy. To oczywiste i jednoznaczne skojarzenie. Triada, poza swoją nazwą zastrzegła także kilka innych znaków towarowych opartych na cyfrach. Jest wśród nich termin „7+7”, który opisuje tak zwane wyjazdy łączone, siedem dni wypoczynku i siedem dni zwiedzania. To dość nietypowe hasło reklamowe. Ale jak się okazuje, kluczowy produkt biura podróży i jak twierdzą przedstawiciele firmy, jest z marką Triada silnie identyfikowany. Firma ma także monopol patentowy na inne „arytmetyczne” określenia ofert, stworzone głównie na potrzeby akcji marketingowych, takie jak hasło reklamowe „2+2” dla wyjazdów rodzinnych, czy „1+1” dla wyjazdów jednego rodzica z dzieckiem. Żadne z oznaczeń oferty nie zrobiło takiej furory jak hasło reklamowe „7+7”. Po co chronić hasło reklamowe?Postępowanie w sprawie znaków towarowych reguluje ustawa Prawo własności przemysłowej. Hasło reklamowe może być zgłoszone do ochrony jako znak towarowy. Zastrzeżenie znaku oznacza, że nikt nie może go używać w działalności gospodarczej. Czyli, że firma ma monopol na używanie poprawnie zarejestrowanego oznaczenia. Hasło reklamowe w komunikacji firm turystycznychTakże inni touroperatorzy zastrzegli sobie slogany. Hasło reklamowe jak widać pełni istotną role w komunikacji ofert turystycznych. Rainbow Tours zgłosił do Urzędu Patentowego w 2010 r. wniosek o zastrzeżenie określenia „Tambylec”, oraz hasło reklamowe „Dla Tambylców tu”. Do tej firmy należy także zgłoszenie marki „Figloklub”. Neckermann Polska w 2004 roku zastrzegł nazwę / hasło reklamowe „happy events”. TUI Poland strzeże prawnie wprowadzonego do komunikacji ofert opisu „first minute”. W portfelu tej firmy znajduje się także hasło reklamowe „życie usłane podróżami”. Exim Tours zgłosił do rejestracji hasło reklamowe „primo minuto”. Hasło reklamowe odróżniaHasło reklamowe wyróżniaHasło reklamowe informujeHasło reklamowe sprzedaje |