Grunt to suchy grunt

Z problemem odwodnienia wykopów spotyka się większość firm budowlanych. Mówienie o odwodnieniach i robotach hydrobudowlanych jest standardem. Aby wyróżnić ofertę firmy NORRON opracowany został slogan firmowy. Prosta gra słów i krótkie wyrazy nadają sloganowi melodyjności. Prostota i bezpośredniość pomaga zapamiętać slogan firmowy. Celem sloganu jest wsparcie nazwy marketingowej i opisanie obszaru działania firmy. Slogan firmowy prezentuje solidność i jakość realizowanych prac.

Czym jest slogan firmowy?

Slogan firmowy, to krótkie sformułowanie przekazujące informację, która powinna przyczyniać się do wzrostu siły (świadomości lub wizerunku) marki. Slogan firmowy zwykle pojawia się w reklamie (w reklamie TV jest to zwykle sentencja umieszczana wraz z ostatnim, kilkusekundowym ujęciem przedstawiającym opakowanie lub logo marki (pack-shot), a w reklamie prasowej jest umieszczana w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan firmowy ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często przedstawiają skojarzenia między nazwą marki a docelowym elementem wizerunku.

Slogan firmowy „Grunt to suchy grunt” został zastosowany w komunikacji wizualnej marki NORRON jako uzupełnienie symboli firmowych. Slogan firmowy ma indywidualnie zaprojektowaną formę graficzną i standardy zestawiania z logo.

Slogan reklamowy firmy NORRON prezentuje wizję organizacji i jej postawę wobec otoczenia. Jest prezentacją strategii firmy w pigułce. Slogan reklamowy ma wyrażać trwałe przesłanie marketingowe firmy, jej dewizę. Slogan z założenia różnią się od haseł reklamowych, bo dotyczy całej firmy a nie konkretnego produktu czy oferty.

Dodaj komentarz


WordPress SEO