Gatta – modna marka

Gatta to modna marka odzieżowa. Choć firma wyrosła z produkcji rajstop, obecnie oferta poprzez submarki kierowana jest do kilku różnych grup konsumentów. 

Modna marka i jej historia

Właścicielem marki Gatta jest Firma Ferax ze Zduńskiej Woli, która rozpoczęła działalność w 1993 roku. Siłą firmy jest nowoczesny park maszynowy. Dzięki efektywności produkcji firma jest jednym z największych i najnowocześniejszych producentów w Europie. Posiadane technologie pozwalają także na budowanie szerokiego portfolio ofertowego i lansowanie kilku submarek.

Modna marka Gatta

Modna marka Gatta

Sztandarowym produktem firmy są rajstopy Gatta Laura. Ta modna marka produktowa istnieje na rynku już ponad dziesięć lat. Marka znana jest z szerokiej kolorystyki oraz udziału celebrytów w reklamach. Rajstopy Laura Gatta oferowane są w ponad dwudziestu kolorach. W reklamach marki Gatta występowała piosenkarka Justyna Steczkowska.

Od 2004 roku firma oferuje bieliznę i odzież bezszwową. Oferta ta sprzedawana jest pod submarką Gatta Bodywear. Modna marka działa także na rynku produktów bawełnianych. Dziś pod submarką Gatta Cottoline dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki.

Modna marka i jej submarki

Od 2005 roku Gatta oferuje odzież sportową jako submarka Gatta Active. Ta modna marka kierowana jest do osób dbających o zdrowie i wygląd na czasie. Gatta Collant to submarka rajstop i pończoch dla kobiet. Submarka Gatta Underwear For Man obejmuje bieliznę dla mężczyzn.

Tak szeroka oferta pozwala marce na eksport. Produkty oferowane są w wielu w krajach Unii Europejskiej. Strategia rozszerzania geograficznego wymaga odpowiedniego nazewnictwa, dlatego submarki mają międzynarodowe nazewnictwo, głównie poprzez zapożyczenia z języka angielskiego. Modna marka korzysta międzynarodowo ze swojego wizerunku.

Dodaj komentarz


WordPress SEO