Rodzaje nazwy firmowej i korporacyjnej
Jak może być forma nazwy firmowej?Nazwa jest również najprostszym samodzielnym komunikatem lub częścią jakiegoś Nazwa firmowa może występować w wielu formach. W zależności od potrzeby lub okoliczności firmy stosują różne sposoby prezentacji organizacji. Dla ułatwienia i uporządkowania podajemy kilka standardów na abstrakcyjnym przykładzie marki, o nazwie firmowej LAVRES: Nazwy prawne pełne(musi być zgodna z zapisami urzędowymi): służą do identyfikacji firmy.
Nazwy prawne skrócona(musi być zgodna z zapisami urzędowymi), służą do identyfikacji firmy:
Nazwy marketingoweSłużą do marketingowej prezentacji firmy, popularnie określane jako marka:
Nazwy opisoweSłużą do prezentacji obszaru dzialania i oferty firmy:
Nazwy opisoweSłużą do nazwania jednostek organizacyjnych czyli do odwzorowania struktury organizacyjnej:
Nazwy interentoweDomena interentowa, nazwy pod jaką firmy wysępują w internecie:
|