ELDA Szczecinek

Nazwa Polam Szczecinek kojarzona była wyłącznie z produkcją żarówek  (Polam i wszystko jasne). Firma produkowała elementy instalacyjne, przełączniki. Przejęcie przez koncern skandynawski i zmiana strategii działania – uniezależnienie się od Elektrimu jako głównego odbiorcy.

Wizerunek firmy nie był związany z obszarem działalności. Brak było
wykreowanego wizerunku lidera, chociaż firma w wielu asortymentach zajmowała pozycję prawie monopolisty. Szybko rozszerzono własną sieć sprzedaży jednak bez form identyfikacji. W firmie funkcjonowały anonimowe w wyglądzie produkty i opakowania.

Zmiana nazwy na ELDA. Logo i nazwa nawiązywały w formie do innych
członów grupy. Poza symbolem, prosty logotyp w formie geometrycznej i opracowany prosty znak graficzny, swoją indywidualnością ułatwiały komunikację z otoczeniem – stały się podstawowym motywem elementów prezentacji i reklamy.

Dodaj komentarz


WordPress SEO