Ekspertyzy prawne i rynkowe analizy nazwy.
Poszukiwanie bezpieczeństwa nazwy – analizy nazwy.Budowanie gwarancji prawnych i rynkowych nazwy Kluczowe pytania w procesie analizy nazwyDla tych, którzy już mają nazwę, oferujemy dokonanie jej szczegółowej analizy nazwy i ekspertyzy. Takie analizy dają użyteczną wiedzę na temat Państwa nazwy, a w szczególności:
Wyniki analizy nazwy są przekazywane Państwu w formie pisemnego raportu, zawierającego wyniki badań i ekspertyz oraz naszą opinię podsumowującą i zalecenia. Zakres analizy nazwyNajważniejsze elementy, które składają się na przeprowadzaną przez ANAGRAM ekspertyzę nazwy, zostały opisane poniżej. Uwaga: na życzenie, zakres badań i analiz może zostać rozszerzony. Analizy nazwy – Status prawny nazwyW celu zapewnienia Państwu profesjonalnej opinii, ściśle współpracujemy z biurami rzeczników patentowych, Urzędem Patentowym oraz kancelariami prawnymi specjalizującymi się w ochronie własności przemysłowej i intelektualnej. Nazwa może zostać zostanie wszechstronnie zbadana pod kątem aktualnego statusu z punktu widzenia prawa. Zbadane zostaną również możliwe prawne zagrożenia i metody zabezpieczenia się przez ich skutkami. Lingwistyczne analizy nazwyAby wykorzystać nazwę w optymalny sposób, należy poznać jej silne i słabe strony z punktu widzenia potencjalnego odbiorcy, jak również sposoby jej skutecznego użycia. Analizy nazwy z perspektywy szans i zagrożeń. Dajemy Państwu skuteczne narzędzia pełnego wykorzystania nazwy, dzięki współpracy ze znanymi językoznawcami. Dysponując ich analizami i opiniami, wykonanymi zgodnie z naszymi standardami, uczynicie Państwo ze swojej nazwy naprawdę efektywne narzędzie marketingu. Analizy nazwy wspierają strategie rynkowe i marketingowe. Analizy nazwy – Opinia podsumowującaWyniki badań i analiz oraz opinie poszczególnych specjalistów zawierają zawsze dużo ciekawych i istotnych informacji na temat nazwy. Jednak zarówno ich ilość jak i szczegółowość utrudnia ich wygodne wykorzystanie. Dlatego po zebraniu wyników badań, analizy nazwy oraz opinii wszystkich specjalistów, korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia, opracujemy dla Państwa podsumowującą opinię zawierającą m.in. metody optymalnego stosowania nazwy oraz elementy, które mogą stanowić zagrożenie dla firmy i jej wizerunku. Analizy nazwy – ZaleceniaWażnym elementem raportu, który Państwo otrzymacie są zalecenia ANAGRAM do stosowania nazwy. Stanowią one zbiór zasad, które, jeśli będą przestrzegane np. przez agencje corporate&brand identity, public relations, marketingowe, gwarantują zachowanie spójności w budowaniu silnej marki. Analizy nazwy w połączeniu z zaleceniami to praktyczny program wspierania siły marki. |