Czekoladowy piątek
12 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Czekolady. Polacy zjadają jej wciąż o połowę mniej niż słodyczożercy z krajów starej UE. Jest okazja, żeby nadrobić zaległości. Rynek słodyczy wciąż rośnie, ale nieco przyhamował, podobnie jak cała gospodarka. Firmy nęcą klientów poszerzając ofertę o nowe, zaskakujące połączenia smakowe. Pikantno-słodkie, słodkie inaczej… Czekolad o smaku ogórkowym jeszcze nie widziałem, ale kto wie. Według oficjalnych informacji nowe cukierki (Choco&Milk i Nuts&Milk) to „nutka fantazji z domieszką tradycji zatopiona w znanej i lubianej formie”. Ofertę zweryfikuje rynek, ale jedno jest pewne: coraz więcej firm, nie tylko „czekoladowych”, dostrzega konieczność inwestowania w markę oraz nazewnictwo produktów. Jerzy Danilewicz |