Celebryci i ich perfumy

Posiadanie znanego nazwiska i rozpoznawalnej w mediach tożsamości to podstawa istnienia celebrytów. Oni sami, jak i ich menedżerowie próbują na ich rozpoznawalności zarobić. Znane gwiazdy ze świata mody, filmu i estrady często dołączają swoje nazwisko do marek produktów. Jednym z ulubionych są perfumy. Produkt z nazwiskiem znanej z mediów osoby od razu gwarantuje wysoką rozpoznawalność. Rezultaty wykorzystywania nazwisk jednak nie zawsze są pozytywne, czasami wręcz śmieszne. Trudno powiedzieć, czy zła nazwa marki perfum związanych z celebry tą wpływa negatywnie na ich wizerunek. Na pewno go popularyzuje. Ale czy czyni z niego lepsza markę? Naming to sztuka projektowania nazw, a nie wykorzystywania sztampowych populistycznych tricków. Z tego rodzi się wniosek – nie ważne czy o celebrycie mówi się dobrze czy źle, ważne że się o nim mówi dużo. Nie jakośc ale ilość świadczy o celebrycie. Bez tego nie był by ona / ona celebrytą. Jak media się nim znudzą, odejdzie w zapomnienie.

Circus fantasy -Britney Spears
Black Star – Avril Lavigne
Cummung – Alan Cumming
Fairy Dust – Paris Hilton
Cat Deluxw With Kisses – Naomi Campbell
Lolipop Bling – Mariah Carey
Fancy Night – Jessics Simpson
I Am King – Sean John,
Royal Desire – Christina Aguilera
Fabulocity – Kimora Lee Simmons
Unforgivable Woman – Sean Diddy Combs
Get Yours – Ludacris

WordPress SEO