CAVA

CAVA to nowa nazwa dla sieci kawiarni. Nastrojowe wnętrze, spokojna muzyka i miła obsługa sprawiają, że Cava to miejsce dobre na każdą chwilę dnia i dające wszystkim smakoszom możliwość spróbowania unikalnych kaw.

Idea nowej nazwy kawiarni wzięła się z francuskiego „ca va”. Można zapytać: ca va? lub ca va bien? lub comment ca va? to w znaczeniu „jak sie czujesz? lub czy wszystko OK?. Można też odpowiedzieć ca va, ca va bien w znaczeniu czuję się dobrze, u mnie wszystko w porządku.

Cava to także rodzaj hiszpańskiego wina musującego. Cava produkowane jest w Hiszpanii, konkretnie w Katalonii. Wino powstające na drodze tradycyjnej metody szampańskiej. Nazwa wina pochodzi od katalońskiego słowa oznaczającego piwnicę, w której przechowuje się wino.

Taki pakiet skojarzeń i etymologii słowa pozwala na kształtowanie unikalnego i charakterystycznego wizerunku. Projektowanie nazwy związane było z poszukiwaniem słów istniejących, łatwych do zaakceptowania i zrozumienia. Do nazwy doprojektowano także slogan: „cup of pleasure”.  Nowa nazwa i nowy slogan stały się nazewniczą podstawą budowania wizerunku marki.

WordPress SEO