Brytyjski brand B&W

Bowers & Wilkins, B & W, to brytyjski brand, założony w 1966 roku przez Jana Bowers w Anglii. Firma produkuje sprzęt audio, w szczególności głośniki.

Brytyjski brand B&W

Celem działalności firmy są badania i rozwój nowych technologii. Badania nad nowatorskimi rozwiązaniami mogły być prowadzone w nowoczesnym centrum badawczym, odpowiednio zaprojektowanym do badań związanych z dźwiękiem.

Nazwa firmy pochodzi od nazwiska założyciela. Brytyjski brand używa także aktronimu B&W

Brytyjski brand oferuje liczą gamę głośników i domowych systemów audio, zwłaszcza głośników i systemów kina domowego Panorama Nautilus. B & W oferuje bezprzewodowy system Apple AirPlay. Brytyjski brand B&W markuje także, cieszące się dużym powodzeniem na rynku o wysokiej jakości słuchawki douszne i nagłowne.

Bowers & Wilkins - Brytyjski brand

Bowers & Wilkins – Brytyjski brand

Brytyjski brand B&W i jego wizerunek

Gdy na rynku działa coraz więcej firm oferujących podobne lub takie same produkty, firma musi zadbać o indywidualny i skuteczny sposób komunikacji z otoczeniem. Głównym powodem, dla którego klienci wybierają właśnie tę firmę a nie inną, lub ten a nie inny produkt, jest fakt, że jawi się ona w oczekiwany przez nich sposób i kojarzy się z odpowiednimi wartościami. Analizując pewien segment rynku, widzimy, iż różnica między markami nie leży w cenie, kompozycji produktu czy jakości. Różnica leży w ich tożsamości. Brytyjski brand B&W poszukuje swojego indywidualnego wizerunku.

 

Dodaj komentarz


WordPress SEO