BROKLINE

Ideą projektu BROKLINE było stworzenie spójnego wizerunku dla inernetowego serwisu usług brokerskich. Koncept wyjaśnia zapis marki brOKline, w którym wyróżnione są litery OK. Podobno podczas jednej z wojen amerykańskich lub angielskich, OK był skrótem od „0 killed” czyli zero zabitych. Jeszcze inna anegdota mówi o znaku „0” pokazywanym jako połączony kciuk i palec wskazujący w charakterystycznym geście akceptacji i zgody. Obecnie używamy go w znaczeniu „wszystko w porządku” i „zgadza się”. Podobno pierwszy odnotowany fakt użycia OK sięga roku 1839. Pierwotnie zapisywano ten akronim jako O.K., obecnie OK, Ok, okay.

Skrótu OK używają także czeskie CSA linie lotnicze jako oznaczenia swoich lotów na lotniskowych tablicach.

Użycie znaku OK zarówno w logo jak i nazwie miało być elementem prezentacji i wyróżnienia firmy i jej oferty. Taki zabieg wyróżniał markę, a równocześnie prezentował obszar działania, czyli usługi brokerskie. Symbol i nazwa są tak oczywiste, że od razu budują wysoką świadomość marki.

Dodaj komentarz


WordPress SEO