Bebiko – polska marka w portfolio międzynarodowej firmy

Bebiko to polska marka określająca serię mlek modyfikowanych i mieszanek mlecznych w pełni dostosowanych do potrzeb żywieniowych na każdym etapie życia dziecka. Polska marka oferuje produkty dla dzieci od urodzenia do 3 roku życia.

Polska marka – produkt

Podczas produkcji takiego mleka, zmienia się skład mleka krowiego (zmiana proporcji białek i tłuszczów, obniżenie poziomu sodu, potasu i chloru, wzrost poziomu witamin i żelaza, wapnia i cynku). Mleko modyfikowane przeznaczone jest dla niemowląt, które nie są uczulone na białko mleka krowiego.

Bebiko - polska marka dla dzieci

Bebiko – polska marka dla dzieci

Historia polskiej marki

Polska marka Bebiko jej w portfolio międzynarodowej firmy. Właścicielem marki Bebiko jest firma holenderska firma NUTRICIA. Specjalizuje się w produkcji żywności dla niemowląt i małych dzieci. Nazwa NUTRICIA powstała od łacińskiego słowa ‘nutrire” – żywić, karmić. Miała oznaczać karmiącą mamkę przekonać matki do nowego produktu – zastępczego mleka dla niemowląt. NUTRICIA Polska jest producentem produktów żywnościowych dla dzieci we wszystkich kategoriach – od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (Bebiko, Bebilon) aż po gamę odżywek dla niemowląt ( BoboVita).

Polska marka i jej wzornictwo

Logo Bebiko ma kształt dwóch połączonych serc. Małe znajduje się w objęciach dużego, symbolizując bliskość mamy i dziecka. Polska marka ma bardzo ciekawe opakowania. Opakowania mlek Bebiko mają ciepły, intensywnie żółty kolor i atrakcyjną, nowoczesną grafikę przyciągają wzrok i wyróżniają  Bebiko na sklepowej półce. Poszczególne mleka Bebiko różnią się kolorem tła, na którym widnieje cyfra oznaczająca etap w żywieniu dziecka, dla którego przeznaczone jest dane  mleko. Polska marka Bebiko jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej znanych marek na rynku.

Dodaj komentarz


WordPress SEO