Bank Kabli

Bank Kabli to nazwa i marka dla interentowego dostawcy kabli, przewodów i akcesoriów. Zasadą istnienia marki jest solidność i bezpieczeństwo klientów. Dlatego w nazwie pojawia się określenie bank, nie magazyn, nie skład. Jak każdy bank, Bank Kabli postawił sobie za cel, uzyskania wizerunku opartego na zaufaniu. Wiedza zespołu i jego wieloletnie doświadczenie pracy na rynku elektroinstalacyjnym gwarantują rzetelną, korzystną dla obu stron współpracę. Słowem kluczem przy opracowywaniu nazwy i marki była prostota. Użycie słów generycznych, o oczywistych znaczeniach i łatwych do zapamiętania, nie służy tylko dobremu pozycjonowaniu marki w wyszukiwarkach interentowych, ale ma odwzorowywać ideę pracy firmy.

Anagram Naming realizując ten projekt, analizował kilka konwencji nazewniczych. Kluczowym dla projektu było działanie w internecie, prosta budowa nazwy adresu internetowego i wizerunek oddający filozofię działania firmy.  Nazwa aby była skuteczna nie zawsze musi być „wizerunkowo kreatywna”.

Wszystkie oferowane przez Bank Kabli produkty są
dostępne od ręki i trafiają do klientów w ciągu 48 godzin od złożenia
zamówienia. Bank oferuje tylko to co ma w swoim „banku kabli”. Marka
korzysta z jednego z największych i najnowocześniejszych w Polsce centrum
logistycznego i zautomatyzowanego magazynu o powierzchni 20 000 mkw. To
wszystko pozwala Bankowi Kabli oferować klientom bezpieczne zakupy z bogatej i
dostępnej od ręki oferty. Bo bank musi być bezpieczny i musi gwarantować
dotrzymanie wszystkich danych obietnic.

Dodaj komentarz


WordPress SEO