Alma i jej marka własna

Alma Market S.A. to przedsiębiorstwo zajmujące się przede wszystkim handlem artykułami z branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods) poprzez sieć delikatesów Alma. Markety znajdują się w największych miastach Polski, a także stworzony został sklep internetowy Alma 24. W portfolio firmy znajduje się też marka własna Krakowski Kredens.

Marka własna w portfolio firmy

Polityka firmy obejmuje sprzedaż artykułów najwyższej jakości dostarczanych od sprawdzonych producentów, a także artykułów sprzedawanych wyłącznie w sklepach Alma.

Kilka lat temu wprowadzona na rynek została marka własna – Krakowski Kredens. Ta marka własna określa produkty spożywcze takie jak wędliny, smalce, przetwory warzywne, soki, konfitury, nalewki itp. Jak informują materiały firmowe, wszystkie przygotowywane są według starych receptur kuchni dawnej Galicji.

Alma – współczesne imię żeńskie wywodzące się z łacińskiego słowa oznaczającego „karmicielka”, hiszpańskiego „dusza” lub z węgierskiego „jabłko”. Alma imieniny obchodzi 10 lipca.

Alma i jej marka własna Krakowski Kredens

Alma i jej marka własna Krakowski Kredens

Nazwa Alma ma cechy eponimu i personifikacji. Eponimy to nazwy od osób. Określenie personifikacja pochodzi od łacińskiego persona – osoba i facere – robić. Personifikacja to inaczej uosobienie. W nazewnictwie to figura retoryczna polegające na metaforycznym przedstawianiu idei przedsiębiorstwa lub marki jako cech osoby.

Czym jest marka własna?

Marka własna (ang. private label) – to marka, pod którą wytwarzane są produkty jednej firmy , a sprzedawane pod szyldem innej. Marka własna powstaje najczęściej  na sieci dystrybucyjnej lub sieci sprzedaży.

Dodaj komentarz


WordPress SEO